Emerging consumer types in a transition culture: consumption patterns of generational and ethnic groups in Estonia
Kalmus, V.; Keller, M.; Kiisel, M. (2010). Emerging consumer types in a transition culture: consumption patterns of generational and ethnic groups in Estonia. In: Lauristin, M.; Vihalemm, P. (Ed.). Estonia's Transition to the EU: Twenty Years On (51−72).. London and New York: Routledge Taylor & Francis Ltd.
kogumikuartikkel/peatükk raamatus/kogumikus
Kalmus, V.; Keller, M.; Kiisel, M.
- Inglise
Estonia's Transition to the EU: Twenty Years On
Lauristin, M.; Vihalemm, P.
London and New York
Routledge Taylor & Francis Ltd
9780415557320
2010
51–72
Ilmunud
3.1. Artiklid/peatükid lisas loetletud kirjastuste välja antud kogumikes (kaasa arvatud Thomson Reuters Book Citation Index, Thomson Reuters Conference Proceedings Citation Index, Scopus refereeritud kogumikud)
Viited terviktekstile
Seotud asutused
Lisainfo
- ETF6968 "Lapsed ja noored kujunevas info- ja tarbimisühiskonnas (1.01.2007−31.12.2010)", Veronika Kalmus, Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond.
- SF0180017s07 "Eesti kui kujunev info- ja tarbimisühiskond: sotsiaalne jätkusuutlikkus ja elukvaliteet (1.01.2007−31.12.2012)", Peeter Vihalemm, Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond.