See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Emerging consumer types in a transition culture: consumption patterns of generational and ethnic groups in Estonia

Kalmus, V.; Keller, M.; Kiisel, M. (2010). Emerging consumer types in a transition culture: consumption patterns of generational and ethnic groups in Estonia. In: Lauristin, M.; Vihalemm, P. (Ed.). Estonia's Transition to the EU: Twenty Years On (51−72).. London and New York: Routledge Taylor & Francis Ltd.
kogumikuartikkel/peatükk raamatus/kogumikus
Kalmus, V.; Keller, M.; Kiisel, M.
  • Inglise
Estonia's Transition to the EU: Twenty Years On
Lauristin, M.; Vihalemm, P.
London and New York
Routledge Taylor & Francis Ltd
9780415557320
2010
5172
Ilmunud
3.1. Artiklid/peatükid lisas loetletud kirjastuste välja antud kogumikes (kaasa arvatud Web of Science Book Citation Index, Web of Science Conference Proceedings Citation Index, Scopus refereeritud kogumikud)
Teadmata

Viited terviktekstile