See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Identifying potential types of guidance for supporting student inquiry when using virtual and remote labs in science: a literature review

Zacharia, Z. C.; Manoli, C.; Xenofontos, N.; de Jong, T.; Pedaste, M.; van Riesen, S. A. N.; Kamp, E. T.; Mäeots, M.; Siiman, L.; Tsourlidaki, E. (2015). Identifying potential types of guidance for supporting student inquiry when using virtual and remote labs in science: a literature review. Educational Technology Research and Development, 63 (2), 257−302.10.1007/s11423-015-9370-0.
ajakirjaartikkel
Zacharia, Z. C.; Manoli, C.; Xenofontos, N.; de Jong, T.; Pedaste, M.; van Riesen, S. A. N.; Kamp, E. T.; Mäeots, M.; Siiman, L.; Tsourlidaki, E.
  • Inglise
Educational Technology Research and Development
1042-1629
63
2
2015
257302
Ilmunud
1.1. Teadusartiklid, mis on kajastatud Web of Science andmebaasides Science Citation Index Expanded, Social Sciences Citation Index, Arts & Humanities Citation Index ja/või andmebaasis Scopus (v.a. kogumikud)
WOS

Viited terviktekstile

dx.doi.org/10.1007/s11423-015-9370-0