See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

TEACHERS’ OWNERSHIP TOWARDS USING SOCIO-SCIENTIFIC ISSUES FOR AN ACTIVE INFORMED CITIZENRY

Chowdhury, Tapashi Binte Mahmud Holbrook, Jack; Rannikmäe, Miia (2019). TEACHERS’ OWNERSHIP TOWARDS USING SOCIO-SCIENTIFIC ISSUES FOR AN ACTIVE INFORMED CITIZENRY. EDULEARN19 Proceedings, 1. IATED, 3834−3840. (EDULEARN19 Proceedings). DOI: 10.21125/edulearn.2019.0989.
publitseeritud konverentsiettekanne
Chowdhury, Tapashi Binte Mahmud Holbrook, Jack; Rannikmäe, Miia
  • Inglise
EDULEARN19 Proceedings
2340-1117
978-84-09-12031-4
1
EDULEARN19 Proceedings
2019
38343840
Ilmunud
3.1. Artiklid/peatükid lisas loetletud kirjastuste välja antud kogumikes (kaasa arvatud Web of Science Book Citation Index, Web of Science Conference Proceedings Citation Index, Scopus refereeritud kogumikud)
Ei

Viited terviktekstile

doi.org/10.21125/edulearn.2019.0989

Seotud asutused

Lisainfo

02.08.2019 Ei kajastu WoSis