See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Supporting emerging teacher identities: can we identify teacher potential among students?

Löfström, Erika; Poom-Valickis, Katrin; Hannula, Markku; Mathews, Samuel (2010). Supporting emerging teacher identities: can we identify teacher potential among students? European Journal of Teacher Education, 2, 33, 167−184.
ajakirjaartikkel
Löfström, Erika; Poom-Valickis, Katrin; Hannula, Markku; Mathews, Samuel
  • Inglise
European Journal of Teacher Education
1469-5928
2
33
2010
167184
Ilmunud
1.1. Teadusartiklid, mis on kajastatud Web of Science andmebaasides Science Citation Index Expanded, Social Sciences Citation Index, Arts & Humanities Citation Index ja/või andmebaasis Scopus (v.a. kogumikud)
WOS

Viited terviktekstile

Lisainfo

teacher education; 3+2 model; teacher identity; academic selfefficacy; beliefs about teacher expertise