See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Õpetajate professionaalse arengu uurimine: kuidas muuta eelarvamuslikud tõekspidamised arengupotentsiaaliks

Poom-Valickis, Katrin (2003). Õpetajate professionaalse arengu uurimine: kuidas muuta eelarvamuslikud tõekspidamised arengupotentsiaaliks. Õpetajate professionaalne areng ja õppepraktika = Teacher professional development and student teacher´s school practice / Tartu Ülikool, pedagoogika osakond; [toimetanud Edgar Krull, Kaja Oras] (95−109).. [Tartu]: Tartu Ülikooli Kirjastus. (Õpetajakoolitus =Teacher Education; 4).
kogumikuartikkel/peatükk raamatus/kogumikus
Poom-Valickis, Katrin
  • Eesti
Õpetajate professionaalne areng ja õppepraktika = Teacher professional development and student teacher´s school practice / Tartu Ülikool, pedagoogika osakond; [toimetanud Edgar Krull, Kaja Oras]
[Tartu]
Tartu Ülikooli Kirjastus
1406-8664
9985-56-723-4
Õpetajakoolitus =Teacher Education
4
2003
95109
Ilmunud
3.2. Artiklid/peatükid lisas mitte loetletud kirjastuste välja antud kogumikes
Teadmata

Viited terviktekstile

Lisainfo

Artikkel on peatükis: Õpetajakoolituse üldpõhimõtte uuendamine . - Kokkuvõte inglise keeles lk. 108: Studying teacher professional development: how to transform pedagogical tenets into the potential of development. Bibliogr. lk. 107-108;