See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Dopamine receptor D2 polymorphism moderates the effect of parental education on adolescents’ school performance

Keltikangas-Järvinen, L.; Pullmann, H.; Pulkki-Råback, L.; Alatupa, S.; Lipsanen, J.; Airla, N.; Lehtimäki, T. (2008). Dopamine receptor D2 polymorphism moderates the effect of parental education on adolescents’ school performance. Mind, Brain, and Education, 2 (2), 104−110.10.1111/j.1751-228X.2008.00038.x.
ajakirjaartikkel
Keltikangas-Järvinen, L.; Pullmann, H.; Pulkki-Råback, L.; Alatupa, S.; Lipsanen, J.; Airla, N.; Lehtimäki, T.
  • Inglise
Mind, Brain, and Education
1751-2271
2
2
2008
104110
Ilmunud
1.2. Teadusartiklid teistes rahvusvahelistes teadusajakirjades, millel on registreeritud kood, rahvusvaheline toimetus, rahvusvahelise kolleegiumiga eelretsenseerimine, rahvusvaheline levik ning kättesaadavus ja avatus kaastöödele

Lisainfo