See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

The effects of teaching strategies on primary school students’ reading outcomes and interest in reading

Käsper M.; Uibu K.; Mikk J. (2020). The effects of teaching strategies on primary school students’ reading outcomes and interest in reading. L1 Educational Studies in Language and Literature, 20 (12), 1−24. DOI: 10.17239/L1ESLL-2020.20.01.12.
artikkel ajakirjas
Käsper M.; Uibu K.; Mikk J.
  • Inglise
Õpetamisstrateegiate mõju algklasside õpilaste lugemistulemustele ja lugemishuvile
L1 Educational Studies in Language and Literature
20
12
2020
124
Ilmunud
1.1. Teadusartiklid, mis on kajastatud Web of Science andmebaasides Science Citation Index Expanded, Social Sciences Citation Index, Arts & Humanities Citation Index, Emerging Sources Citation Index ja/või andmebaasis Scopus (v.a. kogumikud)
Jah
hübriid
WOS

Viited terviktekstile

doi.org/10.17239/L1ESLL-2020.20.01.12

Lisainfo