See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

The Influence of Social Issue-Based Science Teaching on Students’ Creative Thinking

Laius, Anne; Rannikmäe, Miia (2005). The Influence of Social Issue-Based Science Teaching on Students’ Creative Thinking. Science Education International, 16 (4), 281−289.
ajakirjaartikkel
Laius, Anne; Rannikmäe, Miia
  • Inglise
Sotsiaalse suunitlusega loodusteaduste õpetamise mõju õpilaste loovale mõtlemisele
Science Education International
16
4
2005
281289
Ilmunud
1.2. Teadusartiklid teistes rahvusvahelistes teadusajakirjades, millel on registreeritud kood, rahvusvaheline toimetus, rahvusvahelise kolleegiumiga eelretsenseerimine, rahvusvaheline levik ning kättesaadavus ja avatus kaastöödele

Viited terviktekstile

Seotud asutused