See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Combining Propensity and Influence Models for Product Adoption Prediction

Verenich, Ilya; Kikas, Riivo; Dumas, Marlon; Melnikov, Dmitri (2015). Combining Propensity and Influence Models for Product Adoption Prediction. Proceedings of the 2015 IEEE/ACM International Conference on Advances in Social Networks Analysis and Mining, ASONAM, Paris, France. Ed. Jian Pei, Fabrizio Silvestri, Jie Tang:. ACM, 49−56. DOI: 10.1145/2808797.2808851.
publitseeritud konverentsiettekanne
Verenich, Ilya; Kikas, Riivo; Dumas, Marlon; Melnikov, Dmitri
  • Inglise
Jian Pei, Fabrizio Silvestri, Jie Tang:
Proceedings of the 2015 IEEE/ACM International Conference on Advances in Social Networks Analysis and Mining, ASONAM, Paris, France
ACM
2015
4956
Ilmunud
3.1. Artiklid/peatükid lisas loetletud kirjastuste välja antud kogumikes (kaasa arvatud Web of Science Book Citation Index, Web of Science Conference Proceedings Citation Index, Scopus refereeritud kogumikud)
Teadmata

Viited terviktekstile

dx.doi.org/10.1145/2808797.2808851

Lisainfo

Proceedings Paper; http://doi.acm.org/10.1145/2808797.2808851