See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Combining Propensity and Influence Models for Product Adoption Prediction

Verenich, Ilya; Kikas, Riivo; Dumas, Marlon; Melnikov, Dmitri (2015). Combining Propensity and Influence Models for Product Adoption Prediction. Proceedings of the 2015 IEEE/ACM International Conference on Advances in Social Networks Analysis and Mining, ASONAM, Paris, France. Ed. Jian Pei, Fabrizio Silvestri, Jie Tang:. ACM, 49−56.
publitseeritud konverentsiettekanne
Verenich, Ilya; Kikas, Riivo; Dumas, Marlon; Melnikov, Dmitri
  • Inglise
Jian Pei, Fabrizio Silvestri, Jie Tang:
Proceedings of the 2015 IEEE/ACM International Conference on Advances in Social Networks Analysis and Mining, ASONAM, Paris, France
ACM
2015
4956
Ilmunud
3.1. Artiklid/peatükid lisas loetletud kirjastuste välja antud kogumikes (kaasa arvatud Web of Science Book Citation Index, Web of Science Conference Proceedings Citation Index, Scopus refereeritud kogumikud)
Teadmata

Viited terviktekstile

Lisainfo

Proceedings Paper; http://doi.acm.org/10.1145/2808797.2808851