Eestikeelset aineõpet mõjutavad tegurid: vene koolijuhtide seisukohti ja strateegiaid

Kitsnik, Mare; Metslang, Helena (2015). Eestikeelset aineõpet mõjutavad tegurid: vene koolijuhtide seisukohti ja strateegiaid. Eesti Haridusteaduste Ajakiri, 3 (1), 202−225.10.12697/issn2346-562X.
ajakirjaartikkel
Kitsnik, Mare; Metslang, Helena
  • Eesti
The effectiveness of content and language integrated learning at Russian speaking schools: school leaders’ views and strategies
Eesti Haridusteaduste Ajakiri
3
1
Hariduskorraldus ja haridusjuhtimine
2015
202225
Ilmunud
1.2. Teadusartiklid teistes rahvusvahelistes teadusajakirjades, millel on registreeritud kood, rahvusvaheline toimetus, rahvusvahelise kolleegiumiga eelretsenseerimine, rahvusvaheline levik ning kättesaadavus ja avatus kaastöödele

Viited terviktekstile

dx.doi.org/10.12697/issn2346-562X

Lisainfo

eesti keel, keeleõpe, kakskeelne haridus, lõimitud aine- ja keeleõpe, metoodika, juhtimine; Estonian, language learning, bilingual education, content and language integrated learning, methodology, management