See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

LEARNING ANALYTICS TO INFORM AND GUIDE TEACHERS AS DESIGNERS OF EDUCATIONAL INTERVENTIONS

Aruvee, Merilin; Ljalikova, Aleksandra; Vahter, Edna; Prieto, Luis Pablo; Poom-Valickis, Katrin (2018). LEARNING ANALYTICS TO INFORM AND GUIDE TEACHERS AS DESIGNERS OF EDUCATIONAL INTERVENTIONS. EDULEARN Proceedings: 10th International Conference on Education and New Learning Technologies. IATED, 2457−2465. DOI: 10.21125/edulearn.2018.0666.
publitseeritud konverentsiettekanne
Aruvee, Merilin; Ljalikova, Aleksandra; Vahter, Edna; Prieto, Luis Pablo; Poom-Valickis, Katrin
  • Inglise
EDULEARN Proceedings
10th International Conference on Education and New Learning Technologies
2340-1117
978-84-09-02709-5
2018
24572465
Ilmunud
3.1. Artiklid/peatükid lisas loetletud kirjastuste välja antud kogumikes (kaasa arvatud Web of Science Book Citation Index, Web of Science Conference Proceedings Citation Index, Scopus refereeritud kogumikud)
Ei

Viited terviktekstile

doi.org/10.21125/edulearn.2018.0666

Lisainfo

16.01.2019 seisuga ei ole WOS-is.