See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Novice Teachers’ Professional Development During the Induction Year

Poom-Valickis, Katrin (2014). Novice Teachers’ Professional Development During the Induction Year. In: Procedia - Social and Behavioral Sciences (764−774).. Elsevier.10.1016/j.sbspro.2014.01.1228.
kogumikuartikkel/peatükk raamatus/kogumikus
Poom-Valickis, Katrin
  • Inglise
Procedia - Social and Behavioral Sciences
Elsevier
1877-0428
112
2014
764774
Ilmunud
3.1. Artiklid/peatükid lisas loetletud kirjastuste välja antud kogumikes (kaasa arvatud Thomson Reuters Book Citation Index, Thomson Reuters Conference Proceedings Citation Index, Scopus refereeritud kogumikud)

Viited terviktekstile

dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.01.1228

Lisainfo

Novice teachers; professional skills; self efficacy; induction year