See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

An exploration into musical identity, positionality and self-efficacy: a study of year 7 instrumental students in a boys’ grammar school

Chant, Rebecca; Lock, Gerhard (2016). An exploration into musical identity, positionality and self-efficacy: a study of year 7 instrumental students in a boys’ grammar school. CFMAE: The Changing Face of Music and Art Education, 8, 59−79.
ajakirjaartikkel
Chant, Rebecca; Lock, Gerhard
  • Inglise
CFMAE: The Changing Face of Music and Art Education
2228-0715
8
MERYC: Playful Sounds – Personhood (3)
2016
5979
Ilmunud
1.2. Teadusartiklid teistes rahvusvahelistes teadusajakirjades, millel on registreeritud kood, rahvusvaheline toimetus, rahvusvahelise kolleegiumiga eelretsenseerimine, rahvusvaheline levik ning kättesaadavus ja avatus kaastöödele

Viited terviktekstile

Seotud asutused

Institute of Education, University College London

Lisainfo

Music education, identity, musical identity, self-efficacy, instrumental learning and teaching, boys' grammar school, reflexive positionality, motivation
EBSCO, RILM