Õpetajakoolituse üliõpilaste teadmiste, arusaamade, emotsioonide ja kogemuste avaldumine erivajadusi käsitlevates esseedes

Uibu, K.; Puksand, H. (2017). Õpetajakoolituse üliõpilaste teadmiste, arusaamade, emotsioonide ja kogemuste avaldumine erivajadusi käsitlevates esseedes. Eesti Haridusteaduste Ajakiri, 5 (2), 183−205.10.12697/eha.2017.5.2.08.
ajakirjaartikkel
Uibu, K.; Puksand, H.
  • Eesti
The manifestation of student teachers’ descriptions of knowledge, understanding, emotions, and experiences in the essays about special needs
Eesti Haridusteaduste Ajakiri
2346-562X
5
2
2017
183205
Ilmunud
1.2. Teadusartiklid teistes rahvusvahelistes teadusajakirjades, millel on registreeritud kood, rahvusvaheline toimetus, rahvusvahelise kolleegiumiga eelretsenseerimine, rahvusvaheline levik ning kättesaadavus ja avatus kaastöödele

Viited terviktekstile

doi.org/10.12697/eha.2017.5.2.08

Lisainfo