See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

The Scope and the limit for development of corporate social responsibility in the Baltic States as a strategy of corporate communication

Tampere, Kaja (2013). The Scope and the limit for development of corporate social responsibility in the Baltic States as a strategy of corporate communication. Central European Journal of Communication, 1−12.
ajakirjaartikkel
Tampere, Kaja
  • Inglise
Central European Journal of Communication
1899-5101
vol 6
2013
112
Ilmunud
1.2. Teadusartiklid teistes rahvusvahelistes teadusajakirjades, millel on registreeritud kood, rahvusvaheline toimetus, rahvusvahelise kolleegiumiga eelretsenseerimine, rahvusvaheline levik ning kättesaadavus ja avatus kaastöödele

Viited terviktekstile

Lisainfo

kinnituskiri e-mailiga
corporate social responsibility (CSR); corporate communication; Baltic States; consumers; stakeholders; opinion leaders