Kooliuuendus. Hariduspoliitiline kontekst

Erss, Maria (2017). Kooliuuendus. Hariduspoliitiline kontekst. Mati Heidmets (Toim.). Õpikäsitus: teooriad, uurimused, mõõtmine. Analüütiline ülevaade (33−45). Tallinn: Tallinna Ülikool.
kogumikuartikkel/peatükk raamatus/kogumikus
Erss, Maria
  • Eesti
School innovation. The education political context
Õpikäsitus: teooriad, uurimused, mõõtmine. Analüütiline ülevaade
Mati Heidmets
Tallinn
Tallinna Ülikool
2017
3345
Ilmunud
2.5. Projekti, tellitud teadustöö või analüüsi publitseeritud raport

Viited terviktekstile

Lisainfo

kooliuuendus, hariduspoliitika, organisatsiooni tasand, õpetajate koostöö, õpikeskkond