See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Three case studies about science teachers’ self-directed professional development to improve students’ career awareness

Kask, Klaara; Laius, Anne (2019). Three case studies about science teachers’ self-directed professional development to improve students’ career awareness. EDULEARN19 Proceedings: 11th International Conference on Education and New Learning Technologies, 1st-3rd July, 2019. Palma, Mallorca, SPAIN: iated.org/edulearn, 2340−1117.
publitseeritud konverentsiettekanne
Kask, Klaara; Laius, Anne
  • Inglise
EDULEARN19 Proceedings
11th International Conference on Education and New Learning Technologies, 1st-3rd July, 2019
Palma, Mallorca, SPAIN
2340-1117
978-84-09-12031-4
2019
23401117
Ilmunud
3.1. Artiklid/peatükid lisas loetletud kirjastuste välja antud kogumikes (kaasa arvatud Thomson Reuters Book Citation Index, Thomson Reuters Conference Proceedings Citation Index, Scopus refereeritud kogumikud)

Viited terviktekstile

Lisainfo

10.07.2019 Ei kajastu WoSis