See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Guided reflection for supporting the development of student teachers’ practical knowledge

Leijen, Ä.; Allas, R.; Toom, A.; Husu, J.; Mena Marcos, J.-J.; Meijer, P.; Knezic, D.; Pedaste, M.; Krull, E. (2014). Guided reflection for supporting the development of student teachers’ practical knowledge. In: The European Procedia Social and Behavioral Sciences (314−322). Elsevier.10.1016/j.sbspro.2014.01.1170.
kogumikuartikkel/peatükk raamatus/kogumikus
Leijen, Ä.; Allas, R.; Toom, A.; Husu, J.; Mena Marcos, J.-J.; Meijer, P.; Knezic, D.; Pedaste, M.; Krull, E.
  • Inglise
Suunatud refleksioon õpetajakoolituse üliõpilaste praktilise teadmise arengu toetamiseks
The European Procedia Social and Behavioral Sciences
Elsevier
2301-2811
112
2014
314322
Ilmunud
3.1. Artiklid/peatükid lisas loetletud kirjastuste välja antud kogumikes (kaasa arvatud Thomson Reuters Book Citation Index, Thomson Reuters Conference Proceedings Citation Index, Scopus refereeritud kogumikud)

Viited terviktekstile

dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.01.1170

Lisainfo

Proceedings Paper Procedia - Social and Behavioral Sciences
Web of Science, ScienceDirect