See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Language Teaching Strategies’ Impact on Third-Grade Students’ Reading Outcomes and Reading Interest

Käsper, M.; Uibu, K.; Mikk, J. (2018). Language Teaching Strategies’ Impact on Third-Grade Students’ Reading Outcomes and Reading Interest. lnternational Electronic Journal of Elementary Education, 10 (5), 601−610. DOI: 10.26822/iejee.2018541309.
artikkel ajakirjas
Käsper, M.; Uibu, K.; Mikk, J.
  • Inglise
lnternational Electronic Journal of Elementary Education
1307-9298
10
5
2018
601610
Ilmunud
1.1. Teadusartiklid, mis on kajastatud Web of Science andmebaasides Science Citation Index Expanded, Social Sciences Citation Index, Arts & Humanities Citation Index, Emerging Sources Citation Index ja/või andmebaasis Scopus (v.a. kogumikud)
Jah
kuldne
SCOPUS

Viited terviktekstile

doi.org/10.26822/iejee.2018541309

Lisainfo

Article
https://iejee.com/index.php/IEJEE/article/download/509/361