See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Defining the target groups for crisis communication

Harro, H.; Vihalemm, T. (2009). Defining the target groups for crisis communication. Nord09Media: Body Soul Society. Book of Abstracts: The 19th Nordic Conference for Media and Communication Research: Nordmedia09 Karlstad, Sweden, 13-15 August 2009. Karlstad, Rootsi. Karlstad University, 97.
publitseeritud konverentsiettekanne
Harro, H.; Vihalemm, T.
  • Inglise
Sihtgruppide määratlemine kriisi kommunikatsioonis
Nord09Media: Body Soul Society. Book of Abstracts: The 19th Nordic Conference for Media and Communication Research
Nordmedia09 Karlstad, Sweden, 13-15 August 2009. Karlstad, Rootsi
Karlstad University
2009
97
Ilmunud
5.2. Konverentsiteesid, mis ei kuulu valdkonda 5.1

Viited terviktekstile

Lisainfo

target groups, crisis communication, discoursive experience