See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Constructing a preference model of a college admissions market

Veskioja, T.; Võhandu, L. (2010). Constructing a preference model of a college admissions market. Economics of Education. Issues of Transition and Transformation: Economics of Education, Tartu, 26.-28.08.2005. Ed. Backhaus, J.; Eamets, R.; Eerma, D. Lit-Verlag, 361−378.
publitseeritud konverentsiettekanne
Veskioja, T.; Võhandu, L.
  • Inglise
Kõrgkooli sisseastumise turu eelistuste mudeli koostamine
Economics of Education. Issues of Transition and Transformation
Backhaus, J.; Eamets, R.; Eerma, D.
Economics of Education, Tartu, 26.-28.08.2005
Lit-Verlag
978-3-643-10723-7
2010
361378
Ilmunud
3.4. Artiklid/ettekanded, mis on avaldatud valdkonda 3.1. mittekuuluvates konverentsikogumikes

Lisainfo

stable marriage, educational market, voting, AHP, factor analysis