See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Empowering Science Teachers Using Technology-Enchanced Scaffolding to Improve Inquiry Learning

Pedaste, M.; Lazonder, A.; Raes, A.; Wajeman, C.; Moore, E.; Girault, I. (2016). Empowering Science Teachers Using Technology-Enchanced Scaffolding to Improve Inquiry Learning. In: Eberle, J.; Lund, K.; Tchounikine, P.; Fischer, F. (Ed.). Grand Challenge Problems in Technology-Enhanced Learning II: MOOCs and Beyond (17−20).. Springer.10.1007/978-3-319-12562-6.
kogumikuartikkel/peatükk raamatus/kogumikus
Pedaste, M.; Lazonder, A.; Raes, A.; Wajeman, C.; Moore, E.; Girault, I.
  • Inglise
Grand Challenge Problems in Technology-Enhanced Learning II: MOOCs and Beyond
Eberle, J.; Lund, K.; Tchounikine, P.; Fischer, F.
Springer
2211-1921
978-3-319-12561-9
2016
1720
Ilmunud
3.1. Artiklid/peatükid lisas loetletud kirjastuste välja antud kogumikes (kaasa arvatud Web of Science Book Citation Index, Web of Science Conference Proceedings Citation Index, Scopus refereeritud kogumikud)
Teadmata

Viited terviktekstile

dx.doi.org/10.1007/978-3-319-12562-6

Lisainfo