See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Conceptualizing Educational Changes: a Social Innovation Approach

Loogma, Krista; Tafel-Viia, Külliki; Ümarik, Meril. (2013). Conceptualizing Educational Changes: a Social Innovation Approach. Journal of Educational Change, 283−301.10.1007/s10833-012-9205-2.
ajakirjaartikkel
Loogma, Krista; Tafel-Viia, Külliki; Ümarik, Meril.
  • Inglise
Haridusmuutuste tõlgendamine sotsiaalse innovatsiooni vaatenurgast
Journal of Educational Change
1389-2843
2013
283301
Ilmunud
1.1. Teadusartiklid, mis on kajastatud Web of Science andmebaasides Science Citation Index Expanded, Social Sciences Citation Index, Arts & Humanities Citation Index ja/või andmebaasis Scopus (v.a. kogumikud)
ERIH

Viited terviktekstile

dx.doi.org/10.1007/s10833-012-9205-2

Lisainfo

kinnituskiri saadetud e-mailiga (online versioon ilmunud).