See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Impact of SES on Estonian Students' Science Achievement across Different Cognitive Domains

Mere, Kristi; Reiska, Priit; Smith, Thomas M. (2006). Impact of SES on Estonian Students' Science Achievement across Different Cognitive Domains. Prospects. Quarterly Review of Comparative Education, 36 (4), 497−516.
ajakirjaartikkel
Mere, Kristi; Reiska, Priit; Smith, Thomas M.
  • Inglise
Prospects. Quarterly Review of Comparative Education
0033-1538
36
4
2006
497516
Ilmunud
1.2. Teadusartiklid teistes rahvusvahelistes teadusajakirjades, millel on registreeritud kood, rahvusvaheline toimetus, rahvusvahelise kolleegiumiga eelretsenseerimine, rahvusvaheline levik ning kättesaadavus ja avatus kaastöödele
Teadmata

Viited terviktekstile