See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Lasteaiaõpetajate hinnangud ja selgitused oma töö raskuse muutumisele: professionaliseerumine kui sümboolne kapital

Mikser, Rain; Veisson, Marika; Tuul, Maire; Õun, Tiia; Kööp, Kerstin (2020). <p>Lasteaiaõpetajate hinnangud ja selgitused oma töö raskuse muutumisele: professionaliseerumine kui sümboolne kapital</p>. Eesti Haridusteaduste Ajakiri, 8 (1), 128−155.10.12697/eha.2020.8.1.06.
ajakirjaartikkel
Mikser, Rain; Veisson, Marika; Tuul, Maire; Õun, Tiia; Kööp, Kerstin
  • Eesti
Preschool teachers' evaluations and explanations to changes in their work related difficulties: professionalisation as a symbolic capital
<p>Lasteaiaõpetajate hinnangud ja selgitused oma töö raskuse muutumisele: professionaliseerumine kui sümboolne kapital</p>
Eesti Haridusteaduste Ajakiri
2346-562X
8
1
Õpetaja professionaalsus ja professionaalne areng.
2020
128155
Ilmunud
1.2. Teadusartiklid teistes rahvusvahelistes teadusajakirjades, millel on registreeritud kood, rahvusvaheline toimetus, rahvusvahelise kolleegiumiga eelretsenseerimine, rahvusvaheline levik ning kättesaadavus ja avatus kaastöödele

Viited terviktekstile

doi.org/10.12697/eha.2020.8.1.06

Lisainfo

Terviktekst lisandub numbri avaldamisel mais 2020
professionaliseerumine, muutused, õpetaja, koolieelne lasteasutus