“Complete Freedom to Choose Within Limits” – Teachers’ Views of Curricular Autonomy, Agency and Control in Estonia, Finland and Germany

Erss, Maria (2018). “Complete Freedom to Choose Within Limits” – Teachers’ Views of Curricular Autonomy, Agency and Control in Estonia, Finland and Germany. Curriculum Journal, 29 (2), 238−256.10.1080/09585176.2018.1445514.
ajakirjaartikkel
Erss, Maria
  • Inglise
"Täielik vabadus valida teatud raamides" - õpetajate vaated õppekava-alasele autonoomiale, agentsusele ja kontrollile Eestis, Soomes ja Saksamaal
Curriculum Journal
0958-5176
29
2
Curriculum-making as social practice: complex webs of enactment
2018
238256
Ilmunud
1.1. Teadusartiklid, mis on kajastatud Web of Science andmebaasides Science Citation Index Expanded, Social Sciences Citation Index, Arts & Humanities Citation Index ja/või andmebaasis Scopus (v.a. kogumikud)
SCOPUS

Viited terviktekstile

doi.org/10.1080/09585176.2018.1445514

Lisainfo

19.03.2018 seisuga ei ole Scopuses.
teacher autonomy, agency, professionalism, curriculum, comparative research, teacher perception