See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

How to Support the Development of Teachers’ Practical Knowledge: Comparing Different Conditions

Leijen, Ä.; Allas, R.; Pedaste, M.; Knezic, D.; Mena Marcos, J.-J.; Meijer, P.; Husu, J.; Krull, E.; Toom, A. (2015). How to Support the Development of Teachers’ Practical Knowledge: Comparing Different Conditions. In: The European Procedia Social and Behavioral Sciences (1205−1212).. Elsevier.
kogumikuartikkel/peatükk raamatus/kogumikus
Leijen, Ä.; Allas, R.; Pedaste, M.; Knezic, D.; Mena Marcos, J.-J.; Meijer, P.; Husu, J.; Krull, E.; Toom, A.
  • Inglise
Suunatud refleksiooni protseduur üliõpilaste refleksiooni toetamiseks: kolme situatsiooni võrdlus
The European Procedia Social and Behavioral Sciences
Elsevier
2301-2811
191
2015
12051212
Ilmunud
3.1. Artiklid/peatükid lisas loetletud kirjastuste välja antud kogumikes (kaasa arvatud Thomson Reuters Book Citation Index, Thomson Reuters Conference Proceedings Citation Index, Scopus refereeritud kogumikud)