See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Visualisations as a means of accessing academic’s teacher identities.

Nevgi, A. & Löfström, E. (2014). Visualisations as a means of accessing academic’s teacher identities. In: International Journal of Academic Development (174−185). Taylor & Francis.10.1080/1360144X.2013.823545.
kogumikuartikkel/peatükk raamatus/kogumikus
Nevgi, A. & Löfström, E.
  • Inglise
International Journal of Academic Development
International Journal of Academic Development
Taylor & Francis
2014
174185
Ilmunud
1.1. Teadusartiklid, mis on kajastatud Web of Science andmebaasides Science Citation Index Expanded, Social Sciences Citation Index, Arts & Humanities Citation Index ja/või andmebaasis Scopus (v.a. kogumikud)
SCOPUS

Viited terviktekstile

dx.doi.org/10.1080/1360144X.2013.823545

Seotud asutused

Lisainfo