See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Rethinking Effective Teaching and Learning for the Design of Efficient Curriculum for Technical Teachers

Rüütmann, T.; Kipper, H. (2013). Rethinking Effective Teaching and Learning for the Design of Efficient Curriculum for Technical Teachers. International Journal of Engineering Pedagogy, 3 (1), 44−51.10.3991/ijep.v3i1.2404.
ajakirjaartikkel
Rüütmann, T.; Kipper, H.
  • Inglise
International Journal of Engineering Pedagogy
2192-4880
3
1
2013
4451
Ilmunud
1.2. Teadusartiklid teistes rahvusvahelistes teadusajakirjades, millel on registreeritud kood, rahvusvaheline toimetus, rahvusvahelise kolleegiumiga eelretsenseerimine, rahvusvaheline levik ning kättesaadavus ja avatus kaastöödele

Viited terviktekstile

dx.doi.org/10.3991/ijep.v3i1.2404

Lisainfo

Curriculum design, effective teaching, engineering pedagogy, learning styles, teaching models.
INSPEC, SCOPUS, EBSCO, DOAJ, LOCKSS, ULRICH's, Open J-Gate, Google Scholar, OnlineJournals.org