Rethinking Effective Teaching and Learning for the Design of Efficient Curriculum for Technical Teachers

Rüütmann, T.; Kipper, H. (2013). Rethinking Effective Teaching and Learning for the Design of Efficient Curriculum for Technical Teachers. International Journal of Engineering Pedagogy, 3 (1), 44−51.10.3991/ijep.v3i1.2404.
ajakirjaartikkel
Rüütmann, T.; Kipper, H.
  • Inglise
International Journal of Engineering Pedagogy
2192-4880
3
1
2013
4451
Ilmunud
1.2. Teadusartiklid teistes rahvusvahelistes teadusajakirjades, millel on registreeritud kood, rahvusvaheline toimetus, rahvusvahelise kolleegiumiga eelretsenseerimine, rahvusvaheline levik ning kättesaadavus ja avatus kaastöödele

Viited terviktekstile

dx.doi.org/10.3991/ijep.v3i1.2404

Lisainfo

Curriculum design, effective teaching, engineering pedagogy, learning styles, teaching models.
INSPEC, SCOPUS, EBSCO, DOAJ, LOCKSS, ULRICH's, Open J-Gate, Google Scholar, OnlineJournals.org