See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Modelling a Learning Journey towards Teacher Ecological Self

Raus, R. (2016). Modelling a Learning Journey towards Teacher Ecological Self. Journal of Teacher Education for Sustainability, 18 (2), 27−38. DOI: 10.1515/jtes-2016-0013.
artikkel ajakirjas
Raus, R.
  • Inglise
Journal of Teacher Education for Sustainability
1691-5534
18
2
2016
2738
Ilmunud
1.1. Teadusartiklid, mis on kajastatud Web of Science andmebaasides Science Citation Index Expanded, Social Sciences Citation Index, Arts & Humanities Citation Index, Emerging Sources Citation Index ja/või andmebaasis Scopus (v.a. kogumikud)
Jah
hübriid
Autorile viitamine – Mitteäriline eesmärk – Tuletatud teoste keeld (CC BY-NC-ND)
SCOPUS

Viited terviktekstile

doi.org/10.1515/jtes-2016-0013

Seotud asutused

Lisainfo

https://content.sciendo.com/downloadpdf/journals/jtes/18/2/article-p41.pdf