The formation of new media preferences among pre-school children in the context of peer culture and home interaction: a pedagogical perspective

Vinter, Kristi (2012). The formation of new media preferences among pre-school children in the context of peer culture and home interaction: a pedagogical perspective. Cyberpsychology: Journal of Psychosocial Research on Cyberspace, 6 (2), Article 2.10.5817/CP2012-2-2.
ajakirjaartikkel
Vinter, Kristi
  • Inglise
Cyberpsychology: Journal of Psychosocial Research on Cyberspace
1802-7962
6
2
Generations and Mediated Relations
2012
Article 2
Ilmunud
1.2. Teadusartiklid teistes rahvusvahelistes teadusajakirjades, millel on registreeritud kood, rahvusvaheline toimetus, rahvusvahelise kolleegiumiga eelretsenseerimine, rahvusvaheline levik ning kättesaadavus ja avatus kaastöödele

Viited terviktekstile

dx.doi.org/10.5817/CP2012-2-2