See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

A Paradigm Shift in Teachers: Recognising the Nature of Science and its Place in Teaching

Rannikmäe, A.; Rannikmäe, M.; Holbrook, J. (2008). A Paradigm Shift in Teachers: Recognising the Nature of Science and its Place in Teaching. In: Holbnrook,J.; Rannikmäe, M.; Reiska, P.; Ilsley, P.. (Ed.). The Need for a Paradigm Shift in Science Education for Post Soviet Societies: research and Practice ( Estonian Example) (143−165). . Germany: Peter Lang Europäischer Verlag der Wissenschaften.
artikkel / peatükk kogumikus
Rannikmäe, A.; Rannikmäe, M.; Holbrook, J.
  • Inglise
Õpetamis paradigma muutus: teaduse olemuse väärtustamine õpetamisel
The Need for a Paradigm Shift in Science Education for Post Soviet Societies: research and Practice ( Estonian Example)
Holbnrook,J.; Rannikmäe, M.; Reiska, P.; Ilsley, P..
Germany
Peter Lang Europäischer Verlag der Wissenschaften
2008
143165
Ilmunud
3.1. Artiklid/peatükid lisas loetletud kirjastuste välja antud kogumikes (kaasa arvatud Web of Science Book Citation Index, Web of Science Conference Proceedings Citation Index, Scopus refereeritud kogumikud)
Teadmata

Viited terviktekstile