A Paradigm Shift in Teachers: Recognising the Nature of Science and its Place in Teaching
Rannikmäe, A.; Rannikmäe, M.; Holbrook, J. (2008). A Paradigm Shift in Teachers: Recognising the Nature of Science and its Place in Teaching. In: Holbnrook,J.; Rannikmäe, M.; Reiska, P.; Ilsley, P.. (Ed.). The Need for a Paradigm Shift in Science Education for Post Soviet Societies: research and Practice ( Estonian Example) (143−165). . Germany: Peter Lang Europäischer Verlag der Wissenschaften.
artikkel / peatükk kogumikus
Rannikmäe, A.; Rannikmäe, M.; Holbrook, J.
- Inglise
Õpetamis paradigma muutus: teaduse olemuse väärtustamine õpetamisel
The Need for a Paradigm Shift in Science Education for Post Soviet Societies: research and Practice ( Estonian Example)
Holbnrook,J.; Rannikmäe, M.; Reiska, P.; Ilsley, P..
Germany
Peter Lang Europäischer Verlag der Wissenschaften
2008
143–165
Ilmunud
3.1. Artiklid/peatükid lisas loetletud kirjastuste välja antud kogumikes (kaasa arvatud Web of Science Book Citation Index, Web of Science Conference Proceedings Citation Index, Scopus refereeritud kogumikud)
Teadmata
Viited terviktekstile
Seotud asutused
Lisainfo
- SF0180178As08 "Relevantse loodusteadusliku hariduse osa teadmistepõhises ühiskonnas:multidimensionaalse loodusteadusliku kirjaoskuse kujundamise modellleerimine ja rahvusvaheline evalvatsioon (1.01.2008−31.12.2012)", Miia Rannikmäe, Tartu Ülikool, Bioloogia-geograafiateaduskond, Tartu Ülikool, Loodus- ja tehnoloogiateaduskond.
- ETF6716 "Teoreetiliselt põhjendatud mudel teaduse olemuse suhtest loodusteadusliku haridusega koolis: õpetaja osa õpilaste suhtumise kujunemisel loodusteadustega seotud karjääri. (1.01.2006−31.12.2009)", Miia Rannikmäe, Tartu Ülikool, Bioloogia-geograafiateaduskond, Tartu Ülikool, Loodus- ja tehnoloogiateaduskond.