See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Design, Implementation and Analysis of Learner-Centered Guided In-Service Programme for Technical Teacher Education

Rüütmann, T.; Kipper, H. (2014). Design, Implementation and Analysis of Learner-Centered Guided In-Service Programme for Technical Teacher Education. International Journal of Engineering Pedagogy, 2, 4−9.
ajakirjaartikkel
Rüütmann, T.; Kipper, H.
  • Inglise
International Journal of Engineering Pedagogy
2192-4880
2
2014
49
Ilmunud
1.2. Teadusartiklid teistes rahvusvahelistes teadusajakirjades, millel on registreeritud kood, rahvusvaheline toimetus, rahvusvahelise kolleegiumiga eelretsenseerimine, rahvusvaheline levik ning kättesaadavus ja avatus kaastöödele

Lisainfo

Konverentsil esitatud artiklitest erialaajakirja eriväljaandesse valitud artikkel
Guided in-service learning, continuing education, technical teacher, learner-centered education