Curriculum as a Political and Cultural Framework Defining Teachers’ Roles and Autonomy

Erss, Maria (2017). Curriculum as a Political and Cultural Framework Defining Teachers’ Roles and Autonomy. In: T. Autio, L. Hakala and T. Kujala (Ed.). Opetussuunnitelmatutkimus – keskustelunavauksia suomalaiseen kouluun ja opettajankoulutukseen [Curriculum Studies: Beginning the conversation regarding the Finnish school and teacher education] (193−222). Tampere: Tampere University Press.
kogumikuartikkel/peatükk raamatus/kogumikus
Erss, Maria
  • Inglise
Õppekava kui poliitiline ja kultuuriline raamistik, mis määrab õpetaja rolli ja autonoomia
Opetussuunnitelmatutkimus – keskustelunavauksia suomalaiseen kouluun ja opettajankoulutukseen [Curriculum Studies: Beginning the conversation regarding the Finnish school and teacher education]
T. Autio, L. Hakala and T. Kujala
Tampere
Tampere University Press
2017
193222
Ilmunud
3.2. Artiklid/peatükid lisas mitte loetletud kirjastuste välja antud kogumikes

Viited terviktekstile

Lisainfo

Kogumiku soomekeelne pealkiri muutus (inglisekeelne on minu vaba tõlge). Raamat on nüüd ilmnunud.
curriculum, teacher autonomy, teacher role, Bildung, curriculum tradition