See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

DETERMINING THE RELEVANCE OF AUTOMATIZED FEEDBACK ON STUDENTS’ E-TEST RESULTS IN SUPPORTING TEACHERS TO PROMOTE COMPONENTS OF SCIENTIFIC LITERACY IN THE CLASSROOM

Rosin, T.; Vaino, K.; Soobard, R.; Rannikmäe, M. (2019). DETERMINING THE RELEVANCE OF AUTOMATIZED FEEDBACK ON STUDENTS’ E-TEST RESULTS IN SUPPORTING TEACHERS TO PROMOTE COMPONENTS OF SCIENTIFIC LITERACY IN THE CLASSROOM. In: L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres (Ed.). EDULEARN19 PROCEEDINGS (5528−5534). IATED Academy.
kogumikuartikkel/peatükk raamatus/kogumikus
Rosin, T.; Vaino, K.; Soobard, R.; Rannikmäe, M.
  • Inglise
EDULEARN19 PROCEEDINGS
L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres
EDULEARN15 Proceedings
2340-1117
978-84-09-12031-4
2019
55285534
Ilmunud
3.1. Artiklid/peatükid lisas loetletud kirjastuste välja antud kogumikes (kaasa arvatud Thomson Reuters Book Citation Index, Thomson Reuters Conference Proceedings Citation Index, Scopus refereeritud kogumikud)

Viited terviktekstile

Lisainfo

11.07.2019 Ei kajastu WoSis