Learning Analytics in small-scale teacher-led innovations: Ethical and data privacy issues

Rodríguez-Triana, M.J.; Martínez-Monés, A.; Villagrá-Sobrino, S. (2016). Learning Analytics in small-scale teacher-led innovations: Ethical and data privacy issues. Journal of Learning Analytics, 3 (1), 43−65.
ajakirjaartikkel
Rodríguez-Triana, M.J.; Martínez-Monés, A.; Villagrá-Sobrino, S.
  • Inglise
Journal of Learning Analytics
1929-7750
3
1
Ethics and privacy in learning analytics
2016
4365
Ilmunud
1.2. Teadusartiklid teistes rahvusvahelistes teadusajakirjades, millel on registreeritud kood, rahvusvaheline toimetus, rahvusvahelise kolleegiumiga eelretsenseerimine, rahvusvaheline levik ning kättesaadavus ja avatus kaastöödele

Seotud asutused

École Polytechnique Fédérale de Lausanne University of Valladolid

Lisainfo

Learning analytics; ethics; privacy; higher education; primary education