The perceived effectiveness of written peer feedback comments within L2 English academic writing courses

Roger M. A. Yallop; Djuddah A. J. Leijen (2018). The perceived effectiveness of written peer feedback comments within L2 English academic writing courses. Eesti Rakenduslingvistika Ühingu aastaraamat, 14, 247−271.10.5128/ERYa14.15.
ajakirjaartikkel
Roger M. A. Yallop; Djuddah A. J. Leijen
  • Inglise
Tagasisidekommentaaride tajutud efektiivsus inglise keeles kui teises keeles teadusartiklite kirjutamise kursusel
Eesti Rakenduslingvistika Ühingu aastaraamat
14
2018
247271
Ilmunud
1.1. Teadusartiklid, mis on kajastatud Web of Science andmebaasides Science Citation Index Expanded, Social Sciences Citation Index, Arts & Humanities Citation Index ja/või andmebaasis Scopus (v.a. kogumikud)
SCOPUS

Viited terviktekstile

dx.doi.org/10.5128/ERYa14.15

Lisainfo

Article