See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

The perceived effectiveness of written peer feedback comments within L2 English academic writing courses

Roger M. A. Yallop; Djuddah A. J. Leijen (2018). The perceived effectiveness of written peer feedback comments within L2 English academic writing courses. Eesti Rakenduslingvistika Ühingu aastaraamat = Estonian papers in applied linguistics, 14, 247−271. DOI: 10.5128/ERYa14.15.
artikkel ajakirjas
Roger M. A. Yallop; Djuddah A. J. Leijen
  • Inglise
Tagasisidekommentaaride tajutud efektiivsus inglise keeles kui teises keeles teadusartiklite kirjutamise kursusel
Eesti Rakenduslingvistika Ühingu aastaraamat = Estonian papers in applied linguistics
14
2018
247271
Ilmunud
1.1. Teadusartiklid, mis on kajastatud Web of Science andmebaasides Science Citation Index Expanded, Social Sciences Citation Index, Arts & Humanities Citation Index, Emerging Sources Citation Index ja/või andmebaasis Scopus (v.a. kogumikud)
Jah
kuldne
Autorile viitamine – Mitteäriline eesmärk (CC BY-NC)
SCOPUS

Viited terviktekstile

doi.org/10.5128/ERYa14.15

Lisainfo

Article
http://arhiiv.rakenduslingvistika.ee/ajakirjad/index.php/aastaraamat/article/download/ERYa14.15/439