See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Pikiuuring õpetajaks õppijate professionaalse identiteedi kujunemisest

Poom-Valickis, Katrin; Löfström, Erika (2014). Pikiuuring õpetajaks õppijate professionaalse identiteedi kujunemisest. Eesti Haridusteaduste Ajakiri = Estonian Journal of Education, 241−271. DOI: 10.12697/eha.2014.2.1.10.
artikkel ajakirjas
Poom-Valickis, Katrin; Löfström, Erika
  • Eesti
A longitudinal study of the development of the professional identity of student teachers
Eesti Haridusteaduste Ajakiri = Estonian Journal of Education
2014
241271
Ilmunud
1.2. Teadusartiklid teistes rahvusvahelistes teadusajakirjades, millel on registreeritud kood, rahvusvaheline toimetus, rahvusvahelise kolleegiumiga eelretsenseerimine, rahvusvaheline levik ning kättesaadavus ja avatus kaastöödele
Jah
gold
Attribution-NonCommercial-NoDerivs (CC BY-NC-ND)

Viited terviktekstile

doi.org/10.12697/eha.2014.2.1.10

Lisainfo

http://ojs.utlib.ee/index.php/EHA/article/download/eha.2014.2.1.10/1245