See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Pikiuuring õpetajaks õppijate professionaalse identiteedi kujunemisest

Poom-Valickis, Katrin; Löfström, Erika (2014). Pikiuuring õpetajaks õppijate professionaalse identiteedi kujunemisest. Eesti Haridusteaduste Ajakiri, 241−271.10.12697/eha.2014.2.1.10.
ajakirjaartikkel
Poom-Valickis, Katrin; Löfström, Erika
  • Eesti
A longitudinal study of the development of the professional identity of student teachers
Eesti Haridusteaduste Ajakiri
2014
241271
Ilmunud
1.2. Teadusartiklid teistes rahvusvahelistes teadusajakirjades, millel on registreeritud kood, rahvusvaheline toimetus, rahvusvahelise kolleegiumiga eelretsenseerimine, rahvusvaheline levik ning kättesaadavus ja avatus kaastöödele
Teadmata

Viited terviktekstile

dx.doi.org/10.12697/eha.2014.2.1.10

Lisainfo